Få tid över till annat

Att boka in möten med kunder är tidskrävande och det är inget ovanligt att man sitter 2 dagar i veckan för att boka in kundmöten för nästkommande vecka. Sen när måndagen kommer så är det alltid någon av dem som vill boka om och du måste planera om precis allting, vilket tar ännu mer tid. Jag har hittat en perfekt lösning på detta och det är att använda mig av en mötesbokare som sköter jobbet åt mig. Firman som jag använder mig av heter Value Call och de är mycket professionella och en bra samarbetspartner för nykundsbearbetning vilket jag uppskattar. De bokar mötena, och jag gör besöken och bättre kan det knappast bli.

Mer än bara bokningar

De kan också sköta om en hel del annat åt oss företagare inom mäklarbranschen. De har även möjlighet att utföra undersökningar åt oss vilket gör att vi får bra information om vad det är folk eftersöker, och det ger ju mig ett litet försprång mot mina konkurrenter. De kan också sköta löpande kundunderhåll, alltså prata med dem och se om de är nöjda med mitt jobb eller om det finns något jag kan förändra för att göra det till det bättre. Mitt liv har blivit betydligt enklare sedan jag började samarbeta med Value Call och jag behöver inte spendera alls lika mycket tid med en telefonlur i örat. Jag kan inte heller påstå att jag saknar att sitta och boka in möten per telefon. 

1 dec 2018

Senaste inläggen:

Arken